نمایشگاه توئیتر B2B نمونه توئیت

نمایشگاه توئیتر B2B نمونه توئیت

تاریخ : شنبه 03 آبان 1399 زمان : 11:56 | بازدید : 45
نویسنده : محمد محبوبی | نظرات (0)

Index of /wp-content/uploads/2019/01/

 

اگر قصد شرکت در یک نمایشگاه تجاری B2B یا یک رویداد بازاریابی سنتی را دارید ، بدون شک دفتر یادداشت خود را آماده کرده اید تا ایده هایی را برای پست های وبلاگ یادداشت کنید و قصد دارید آن ایده های تبلیغاتی قبل از نمایش را کنار هم قرار دهید. .

 

اما ما یک ایده دیگر برای شما داریم - افکار ، ایده ها و مهارت های شبکه خود را به توییتر ببرید.

 

رسانه های اجتماعی ابزاری سئو چیست  قدرتمند برای شبکه سازی در یک نمایشگاه تجاری هستند.

 

از آنجا که توییتر از LinkedIn و Facebook 9 به 1 در تولید سرب B2B پیشی می گیرد ، این سیستم عامل است که باید به بالای لیست شما برسد. فقط تلفن خود را بگیرید و به حساب کاربری توییتر شرکت خود وارد شوید ، سپس از این نکات استفاده کنید و توییت نمایش تجاری B2B را بسازید

 

در اینجا مثالی آورده شده است و 5 مشخصه ای که آن را موثر می کند:

 

 

1. از عکس های با شخصیت استفاده کنید

اولین برداشت همه چیز است و اولین چیزی که کاربر توییتر مشاهده خواهد کرد پروفایل و عکس های جلد شما است.

 

از این فرصت برای نمایش تصویری متناسب با پلتفرم ، حرفه ای ، بلکه شخصی و به یادماندنی استفاده کنید.

 

وقتی عکس شما قابل دسترسی و با شخصیت به نظر می رسد ، کاربران فریب می خورند که برای دیدن آنچه شما می گویید دنبال کنید.

 

از استفاده از عکس کت و شلوار کراوات خودداری کنید و سعی کنید پس زمینه ای طبیعی یا روشن را در آن بگنجانید. صورت خود را (تا حد امکان لبخند بزنید) شفاف کنید.

 

برای سه نمونه از مشخصات عالی B2B توییتر و عکس های روی جلد ، بهRickWhitington (استراتژیست ارشد مشاوره ریک ویتینگتون) ،JSLentzClifton (مدیر بازاریابی Billians HealthDATA) وDrFriedenCDC (مدیر CDC ، MD و کارآگاه بیماری) مراجعه کنید.

 

2. از 1 یا 2 هشتگ استفاده کنید

وقتی بیش از دو هشتگ استفاده می کنید ، کارایی توییت شما به سمت سربالایی می رود ، بنابراین با دو یا کمتر همراه باشید. و از آنجا که محدودیت هایی دارید ، مواردی که استفاده می کنید نیاز به انتخاب استراتژیک و موثر دارند.

 

اول ، هدف داشتن یک هشتگ متناسب با موضوع شما باشد تا جایی که ممکن است افراد غیرحضوری را شامل شود.

 

در مثال بالا ، ما با استفاده از هشتگ # مراقبت های بهداشتی به کاربران توییتر که آن موضوع را دنبال می کنند و ممکن است بخواهند در مکالمه بپیوندند استفاده کنیم.

 

دوم ، تحقیق و استفاده از هشتگ هایی که توسط تهیه کنندگان رویدادها سازماندهی شده است تا به شما کمک کند با سایر شرکت کنندگان ارتباط برقرار کنید.

 

در مثال بالا ، ما از # HealthcareSummit2014 ساختگی برای نشان دادن هشتگ تبلیغ شده توسط رویداد استفاده کردیم که به شما کمک می کند تا توجه سایر شرکت کنندگان در نمایشگاه ها و رویدادها را به خود جلب کنید.

 

نکته حرفه ای: هنگامی که در یک نمایشگاه تجاری شرکت می کنید ، وب سایت آنها را بررسی کنید. بعضی اوقات ، آنها هشتگی را برای این رویداد لیست می کنند.

 

3. موارد دیگر را در مکالمه بگنجانید

بیشترین اثربخشی توییتر در فرصت های شبکه زنده آن است. بنابراین ، هر زمان که ممکن است مستقیماً یک یا دو نفر دیگر را در مکالمه بگنجانید.

 

شما نه تنها در حال شروع مکالمه با مخاطبین جدید هستید ، بلکه ممکن است توجه دنبال کنندگان آن مخاطب را نیز به خود جلب کنید.

 

با این حال ، اطمینان حاصل چگونه صفحه اول گوگل باشیم  کنید که یکی از این دو وضعیت متناسب با قانون است تا از ارسال هرزنامه جلوگیری کنید: 1) شما این شخص را می دانید و موضوع برای نظر او مناسب است ، یا 2) می دانید که این شخص علاقه اساسی به صنعت شما دارد و به توییت خود علاقه مند شوید

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش