میزبان یک رویداد آنلاین یا وبینار باشید

میزبان یک رویداد آنلاین یا وبینار باشید

تاریخ : چهارشنبه 16 مهر 1399 زمان : 11:37 | بازدید : 64
نویسنده : محمد محبوبی | نظرات (0)

 

Python vs Node.js What to Choose for Web Development - Skywell Software

 

1. میزبان یک رویداد آنلاین یا وبینار باشید

اگر سازمان شما رویدادی داشته که تحت تأثیر شیوع آن قرار گرفته است ، این بدان معنا نیست که نمی توانید مردم را دور هم جمع کنید و همچنان ارزشی را که منتظر آن بودند تحویل دهید.

 

در IMPACT ، تأخیر در فروش و فروش دیجیتال جهانی را به عنوان فرصتی برای معرفی روز فروش و بازاریابی دیجیتال ، یک کنفرانس مجازی تمام روز در 6 آوریل ، در نظر گرفتیم.

 

ما در مورد اینکه چگونه رهبران فروش و بازاریابی می توانند در آینده با یک استراتژی فروش و بازاریابی متمرکز بر مشتری ، با بودجه ، تجارت خود را اثبات کنند صحبت خواهیم کرد. (علاقه مند هستید؟ می توانید در اینجا ثبت نام کنید.)

 

حتی اگر قصد یک رویداد حضوری را ندارید ، میزبانی یک وبینار آنلاین یا کارگاه تعاملی می تواند برای مخاطبان شما در شرایط سخت مانند این موارد بسیار مفید و مفید باشد.

 

2. محتوای وب سایت خود را برای کاربران و موتورهای جستجو بهینه کنید

از آنجا که رفتارهای خرید اخیر مجبور به تغییر شده اند ، ممکن است نحوه جستجو برای چیزهای آنلاین افراد نیز تغییر کرده باشد.

 

اطمینان حاصل کنید که در جستجوی کلمات کلیدی پرمخاطب مرتبط با محصول یا خدمات خود سرعت کافی را حفظ کرده اید و روش هایی را که می توانید محتوای وب سایت خود را برای تراز کردن تغییر دهید ، ایده پردازی کنید.

 

همچنین ، اطمینان حاصل کنید که تماس برای اقدام شما همچنان به عنوان بهترین گام بعدی برای کاربر منطقی است.

 

3. محتوای مربوط به آنچه اتفاق می افتد ایجاد کنید

علاوه بر بهینه سازی محتوای فعلی ، مهم است که در قسمت جستجوی جستجوی تازه هدف گرفته شده ، قطعات بی نظیری نیز ایجاد کنید. در چنین زمانی ، مصرف کنندگان به دنبال یادگیری هرچه بیشتر در مورد چگونگی تأثیر ویروس کرونا بر برنامه های روزمره و تجاری آنها هستند.

 

 

روز آموزش HubSpot

از این فرصت به عنوان فرصتی برای تولید ایده های سئو چیست  جدید برای پست های وبلاگ استفاده کنید یا یک خبرنامه هفتگی برای چشم اندازها و مشتریان خود تهیه کنید تا به آنها نشان دهد شما هم مانند آنها نگران هستید و در نتیجه ، آنها را به روز نگه دارید همه چیز مهم

 

اگر منطقی باشد ، می توانید با اعلامیه مطبوعاتی رسانه ها و مخاطبان بیشتری را در مورد یک موضوع خاص با اهمیت آگاه کنید.

 

4- با مخاطبان خود در شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار کنید

آیا می دانید 79٪ از مردم ایالات متحده حداقل یک پروفایل از شبکه های اجتماعی دارند و 62٪ از بزرگسالان برای جبران اخبار پرطرفدار از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند؟

 

با شروع ایجاد محتوای جدید یا تصمیم به میزبانی یک رویداد آنلاین یا وبینار برای درگیر شدن با مخاطبان خود ، به اشتراک گذاری این مطالب در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی شما می تواند تأثیر بسزایی در میزان دسترسی دیجیتالی شما داشته باشد.

 

5. شیرجه رفتن به فیلم

در چند سال گذشته محتوای ویدئویی رونق گرفته است و ایجاد یک ویدیو از طریق رایانه آسان تر از همیشه است.

 

طبق گفته Zach Basner ، مدیر استراتژی ویدیویی IMPACT ، "ویدیو تنها نوع محتوایی است که به مردم اجازه می دهد ما را ببینند ، ما را بشنوند و ما را بشناسند. به همین دلیل ویدیو تفاوت ایجاد می کند. "

 

به دلیل احساس شخصی تری که ویدئو ارائه می دهد ، هنگامی که شرکت های بیشتری شروع به پذیرش فرهنگ از راه دور می کنند ، می توان از آن به طرق مختلفی استفاده کرد.

 

اگر نمی توانید برای یک شام فروش حضوری ملاقات کنید ، با یک تماس بزرگنمایی ملاقات کنید. اگر نمی توانید آن جلسه تیمی حضوری را داشته باشید ، از Skype استفاده کنید تا مطمئن شوید همه احساس حضور و تولید می کنند. یا اگر می خواهید یک پیام به تن را به یکی از اعضای تیم یا مشتری برسانید ، ویژگی Vidyard’s GoVideo را امتحان کنید.

 

همچنین می توان از ویدئو برای جایگزینی یا تکمیل محتوای نوشتاری که در وب سایت و سیستم عامل های رسانه اجتماعی خود به اشتراک می گذارید استفاده کرد. با توجه به اینکه 78٪ مردم هر هفته فیلم های آنلاین تماشا می کنند و 55٪ هر روز فیلم های آنلاین را مشاهده می کنند ، چرا ویدیو را در استراتژی بازاریابی خود قرار نمی دهید؟

 

از تلاش های بازاریابی دیجیتال خود بیشترین بهره را ببرید

با دانستن همه آنچه اتفاق افتاده و خواهد افتاد ، بسیار مهم است که تجارت شما سریع سازگار شود و از هر مانعی عبور کند.

 

اگر به شما فرصت داده شده بودجه بازاریابی خود را مجدداً تخصیص دهید ، فکر کنید که از رقبایتان پیشی بگیرید و تاکتیک های دیجیتالی بیشتری مانند وبینارهای آنلاین ، محتوای ویدئویی زنده یا ضبط شده و محتوای نوشتاری متناسب با آنچه مخاطب شما جستجو می کند را اجرا کنید.

 

در پایان ، هر مقدار از زمان صرف استراتژی دیجیتال و بهینه سازی استراتژی دیجیتال شما شود ، مثمر ثمر خواهد بود ، زیرا نتایج کلی که به دست می آورید ، از ویروس کرونا بسیار بیشتر است.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش